FAQ

Har du några frågor och funderingar?
Nedan hittar du svaren!

Produkt

Passar sulorna i alla skor?

Ja, de är tunna och kan trimmas framtill för perfekt passform i de flesta arbetsskor.Klipp försiktigt framtill med en sax. Lägg sulan i skon och klipp lite i taget tills den passar perfekt.

Behöver jag ta ut originalsulan?

Du kan lägga Solepoint ovanpå originalsulan, men bäst resultat får du om du ersätter den helt.

Hur rengör jag sulorna?

Handtvätt i ljummet vatten och lufttorka. Undvik maskintvätt och stark värme.

Betalning & Återbetalning

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi erbjuder flexibla betalningsalternativ: Kort (Visa, Mastercard), Swish och Klarna (köp nu, betala senare). Så att du kan välja det som passar dig bäst.

När syns återbetalningen på mitt konto?

När vi mottagit och godkänt din retur sker återbetalningen normalt inom 5–14 arbetsdagar. Har du genomfört köpet via Klarna så råder vi dig till att kontakta dem för ytterligare information.

Beställning & Leveranser

När skickar ni min beställning?

Vi skickar din order inom 1–2 arbetsdagar och du får spårningsnummer så snart paketet är på väg.

Levererar ni till hela Sverige?

Ja, vi levererar till alla adresser inom Sverige.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, så snart din order har skickats får du ett spårningsnummer för att följa paketet. Du hittar det i din mailkorg.

Ångerrätt & Retur

Hur gör jag ett byte?

Returnera först varan och lägg därefter en ny order på den modell eller storlek du vill ha.

Kan jag göra returnera varan ifall jag inte är nöjd?

Ja enligt distansavtalslagen har du rätt till att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du har mottagit din beställning.
Men hos oss så får du alltid 30 dagars öppet köp.

Kontakta oss på bitcorporationab@gmail.com för att begära retur. Du får instruktioner samt returfraktsedel via mail. Varan måste vara oanvänd och i originalförpackning.

OBS! Du står själv för returfrakten. Om du använder vår returfraktsedel dras kostnaden av från din återbetalning.

Vad är era villkor när det kommer till Garantier & Öppet köp?

Produkten måste returneras i samma skick som du mottog den, oanvänd och med alla lappar kvar. Rea-produkter omfattas inte av den utökade returen.

Kontakt & Support

Hittar du inte svar på dina frågor?

Då kan du kontakta oss genom att fylla i uppgifterna nedan så besvarar vi dig inom 1-3 arbetes dagar

Kontaktformulär